Sayfalar

17 Ocak 2020 Cuma

“Ses”e dair:


Kendi ses yolculuğumda çok acı çektim ama insanı tutkuları yönetir; ben onu bırakırken o beni tekrar yakaladı ve kendi sesimle çalışırken, bir yandan da başkalarına faydalı olabileceğimi keşfettim. Çaresizce yöntem arayanlar için ben onu çoktan geliştirmiştim. Bu hikaye benim yıllardır yaptığım eğitmenliğin temelini oluşturdu. Çalıştığım, özellikle de uzun süre çalıştığım çoğu insanda inanılmaz dönüşümlere şahit oldum. Sesinizi keşfederken, hayatta her alana yansıyan bariyerlerinizi ve direnç noktalarınızı da anlarsınız. Onları sesinizde çözmek, hayatınızın tamamına nüfuz eder ve sizi kendi en iyi halinize doğru ilerletir. 
Kendi sesiniz size şifa olmaya başlar, her bir notanın frekansını bedeninizde farklı şekillerde deneyimlerken; bir süre sonra ses eğitimi bir meditasyon aracı haline de gelir. 
Ses yalnızca ses değildir, o sizin her güzelliğinizi ve her travmanızı da gözler önüne seren sihirli bir araçtır. 
Bu yüzden insanlara sesimizi şarkı söylerken ya da egzersiz yaparken duyurmaya çekiniriz. Çünkü herkesten gizlediğimiz yanlarımızın orada saklı olduğunu içsel olarak biliriz. 
Konuşurken kamufle etmeye çok küçükken başladıklarımız, sesimizi bir başka biçimde kullandığımızda görünecektir ve bu tamamen çıplak kalmak gibidir. 
Şan dersi almasanız dahi, şarkı söyleyin ve bunu yaparken neler olduğunu iyi gözlemleyin; duygusal ve fiziksel olarak. Farkındalığın ilk aşaması budur. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.